Mindenkinek azt kell végeznie, amihez a legjobban ért, amiben komparatív előnye van. Ez esetben nem csak professzionális szakmai szinten, de idő- és költséghatékonyan is tud dolgozni, ami lehetővé teszi, hogy kiszervezze vagy külsősöktől vegye igénybe mindazt a szolgáltatást, amiben nem önmaga a legjobb.

Így működik egy jól prosperáló szervezet.

Nálunk a komparatív előny az adó- és járuléktervezésben van. Ebben lett az Írisz Office Zrt. remélhetőleg Magyarország legjobbja, és ennek a szolgáltatásnak egy speciális részét, a TB tervezést és bérszámfejtést szervezte ki lányvállalatába, a Hypercortex Zrt.-be, létrehozva ezzel egy TB specialista szervezetet.

A TB tervezés, mint munkafolyamat a köztudatban nem szerepel. Nem szerepel, mert a döntéshozók ritkán tudnak arról, hogy egy jövedelem juttatása esetében több lehetőségük is van, míg a TB szakemberek ritkán tárják fel teljes körben a lehetőségeket, mert vagy nem tudnak róla, vagy nem érdekeltek ebben.

A bérszámfejtők érdektelenségén a cégvezetők többnyire meglepődnek…

…de gondoljunk bele, ha házon belül van a bérszámfejtés, úgy a TB szakember csak annyi megoldandó feladattal szembesül, ami a vállalkozásnál keletkezik, tehát egy új feladatra vagy tudja a választ és megoldja, vagy megkeresi a helyes megoldást. Addig kutat, amíg az meg nem lesz. Úgy gondolnánk, ez így helyes. Sajnos csak jogilag, hiszen ha az első jó megoldást valaki elfogadja, úgy ott van az esélye annak, hogy vannak még olyan megoldások, technikák, amivel még jobban, költséghatékonyabban, biztonságosabban kivitelezhető az adott ügylet. Éppen ezért, egy kis létszámú bérszámfejtés nem tud olyan célorientáltan működni, mint egy nagyobb létszámú szellemi műhely.

Második indokként említjük a kockázatkerülést. Egy kisebb létszámú csapat szakmai tapasztalata értelemszerűen kisebb, éppen ezért, ha olyan ügylet adódik, amiben nincs kellő gyakorlat, jellemzően a legegyszerűbb, számukra a leginkább kockázatkerülő megoldást választják. Azonban ezek a megoldások jellemzően a vállalkozás számára nem a legköltséghatékonyabbak.

A házon kívül működő bérszámfejtés ugyanakkor ellenérdekelt a megbízójával szemben, hiszen ha magasan képzett szakértői csapatot igénylő, összetett munkát végez, az nyilvánvalóan magasabb bérköltséget, több munkaórát és nagyobb hibalehetőséget jelent számára. Ez a saját hatékonyságát rontja, nem beszélve arról, hogy a szakmai munka eredménye nem is nála, mint kivitelezőnél realizálódik.

Ezeknek az ellentmondásoknak az elkerülése érdekében a cégvezető három dolgot tehet, sőt kell is tennie:

  1. Megfelelő szaktudással és szakmai tapasztalattal rendelkező szolgáltatót kell választani.
  2. A megbízott feladatait oly módon kell meghatározni, hogy az kiterjedjen az előre nem látható feladatokra is, képes legyen a szolgáltató a változásokat menedzselni.
  3. Évente legalább egy alkalommal a megbízottal együttesen ki kell értékelni az adott év teljesítményét és tervezni kell a jövőt.

A jó tervezés ismérve, hogy nem akkor változtatunk, ha muszáj, hanem már akkor, ha megéri.

Ez a versenyelőny titka.

Mi miért nem vagyunk ellenérdekeltek?

Mert az a célunk, hogy az általunk támogatott vállalkozások jól teljesítsenek, növekedjenek, mivel ez biztosítja a mi bevételünket, fejlődésünket is. Partnereinknek csak akkor tudunk igazán hatékony támogatást nyújtani, ha ismerjük a megbízóink terveit, vízióit, vagy éppen a problémáit. Ehhez szoros együttműködés szükséges.

Jövőt építünk, melyet csak úgy érhetünk el, ha a megbízóink sikeresek, elégedettek, és élvezzük a bizalmukat.

Ehhez keresünk partnert Önökben.

A HyperCortex csapata folyton keresi a kihívásokat. A XXI. század elvárásainak nem megfelelni akarunk, hanem gerjeszteni azokat, éppúgy az alkalmazott megoldások, a használt informatikai rendszerek, mint az ügyfélkiszolgálás területén. Kollégáink töretlen lendülettel képzik magukat, hogy a szakmai megmérettetésekben az első hely a miénk legyen, ezáltal a legsikeresebb ügyfelek a mi partnereink lehessenek. Saját magunk fejlesztésén túl kiemelten fontos számunkra az utánpótlás nevelése, ezért több főiskolával, egyetemmel, szakmai képzőhellyel kapcsolatban vagyunk.

Csapatunk a szakmája iránt elhivatott és elkötelezett TB szakemberekből áll, akiknek a hétköznapok nem a munkaidő leteltével, hanem az elvégzendő feladatok precíz, pontos teljesítésével érnek véget.

Anyavállalatunk, az Írisz Office Zrt. 20 éves szakmai múltra tekint vissza, tapasztalatával szüntelen segíti a mi munkánkat is, így komplex szolgáltatást tudunk nyújtani ügyfeleink részére. A cégcsoportunk professzionalitása számos konferencián, egyetemi előadáson is megmutatkozott már, melyek elismerése abban is megmutatkozik, hogy folyamatosan újabb és újabb felkéréseket kapunk.

Sikerünk titka abban rejlik, hogy nem egyszerű számfejtést kapnak ügyfeleink. Nagy hangsúlyt fektetünk a jövő megtervezésére, a jogszabályok nyújtotta lehetőségek legoptimálisabb kihasználására, valamint a költséghatékony működés menedzselésére. Ezért kiemelten fontos számunkra, hogy szolgáltatásunk megkezdése előtt partnereinkkel megismertessük az adótervezés nyújtotta lehetőségeket.

Első lépésként ezért mindig egy személyes konzultációra invitáljuk leendő ügyfeleinket, melynek keretében:

  • megismerjük a megbízó vállalkozás vagy cégcsoport működését,
  • felmérjük a különböző egységek szerepét, a motivációkat, a pénzügyi célokat,
  • felmérjük a speciális szakmai eseteket, megbízói igényeket,
  • feltárjuk a lehetőségeket, illetve a lehetőségeket szűkítő korlátozásokat,
  • összegezzük a jövőképet, víziót, a végső célt, ami felé közösen haladunk.

Ezt követően feltárjuk az adózási, működési lehetőségeket, majd a feltárás eredményét bemutatjuk a  megbízó számára, aki a kapott információk alapján – kellő szakmai támogatás mellett  – döntést hoz. A vezetői döntést követően elkezdődik a kivitelezés, azaz az igényekre és lehetőségekre épülő szakmai tevékenység folyamatos ellátása. A szakmai tevékenységünkről a megbízó igénye szerint összesítést, visszacsatolást nyújtunk, ami alapján folyamatosan kontrollálhatja szolgáltatásunk eredményességét.

Így teremtünk büszke és elégedett cégvezetőket.

Szeretne versenyképesebbé válni és mentesülni a felesleges közterhek megfizetése alól?

Vegye fel velünk a kapcsolatot!

{{error_elements['cegnev']}}
{{error_elements['cegnev']}}
{{error_elements['munkavallalo_letszam']}}
{{error_elements['munkavallalo_meghalad100']}}
{{error_elements['almalmi_munkavallalok']}}
{{error_elements['megbizasi_jogviszonyu_szemelyek']}}
{{error_elements['berenkivuli_juttatas']}}
{{error_elements['specialis_foglalkoztatasi_modozatok']}}
{{error_elements['kikuldetes']}}
Szükség lenne az alábbi feladatok elvégzésére?
{{error_elements['feladat_kapcsolatfelvetel']}}
{{error_elements['feladat_nav_bejelentes']}}
{{error_elements['feladat_hokozi_szamfejtes']}}
{{error_elements['feladat_konyveles_feladas']}}
{{error_elements['feladat_eveleji_szja_beker']}}
{{error_elements['feladat_jovedelemigazolas']}}
{{error_elements['feladat_munkaszerzodes']}}
{{error_elements['feladat_ksh_adatszolgaltatas']}}
{{error_elements['integralt_rendszer_hasznalat']}}
{{error_elements['integralt_rendszer']}}
{{error_elements['integralt_rendszer_hasznalat_jovoben']}}
{{error_elements['integralt_rendszer_hasznalat_hozzaferes']}}
{{error_elements['berkifizetes_datum']}}
{{error_elements['megjegyzes']}}
{{error_elements['contact_name']}}
{{error_elements['contact_phone']}}
{{error_elements['contact_email']}}
Üzenet küldése folyamatban...